JAUME LLOMBART SOLO + MAYTE ALGUACIL DUO






                            JAUME LLOMBART solo Guitar + MAITE ALGUACIL duo.


Al gener de 2011, l'igualadí Jaume Llombart fascinat per la figura de Thelonious Monk va decidir enregistrar a l’estudi Underpool sota la producció de Sergi Felipe tot un seguit de standars inspirat per les interpretacions que Monk n’havia fet. Cinc anys després d’aquest enregistrament el segell ha decidit editar els deu tracks que composen aquest nou disc, on es poden apreciar les influències de Monkperò també l’ús que fa Llombart de la tradició per mostrar un llenguatge propi i madur.

Llombart també ha editat recentment Magenta (FreshSound 2015) i col·labora habitualment amb músics com Ernesto Aurignach, Roger Mas, Ramon Prats, Bill Mc HenryRj Miller o Jorge Rossy entre d’altres.

El concert seran 45 minuts de Jaume Llombart solo guitar i 45 minuts amb la Maite Alguacil a la veu.

Entrada 5€



Text de Alfred Artigas.

"...Cuando se habla de un músico y de su respeto por la tradición se está pensando en lenguaje, no en costumbre. La transmisión de los códigos y usos de una música concreta es, en la mayor parte de los casos, una línea discontinua en la que el artista elige uno o varios segmentos para incrustarse como punto de partida. 

Por encima de los lenguajes hay otra tradición: La de hacer sonar lo mejor posible todo lo que tocas. La de la respiración,la de la generosidad,la de la imaginación,la de la sinceridad. 

Al fin y al cabo un metrónomo define un tempo, pero el vaivén acechante de los omoplatos de un guepardo también.


Fotos de Joel Burgès.